Riskettan

Japp idag kan ja verkligen säga att jag har haft nått att göra hela tiden.. Klockan ringde vid 7.15 bara att knalla upp och in i duschen.. När ja va klar så hade Tuwis vakna så hon och jag satte oss och åt lite frulle.. Gröt frulle.. Ja visste att ja knappt skulle hinna äta idag så det vart en rigäl frulle så man står sig länge..
Mogge började jobba kl:9 idag.. Så vi lämnade sessan tillsammans..

Jag skulle va på körskolan kl. 9 så åkte med Mogge in till stan.. Vi va 14 st under denna riskettan.. En lång men väldigt intressant och lärorik kurs om man kallas det så.. Mycket som man redan visste men fick mer insikt i.. Och mycket som man fick mer info och kännedom om.. Så mycket bra att denna kurs är obligatorisk för att få ta körkort tycker ja!! Och ja hoppas verkligen att alla lyssnar och tar till sig detta som sägt och som är sanningen!!

Efter denna riskettan som varade mellan 9.00-12.30 så va det jobb för mig vid 14.00 så en snabb lunch innan det bar av till US och jobb.. Känner mig lite trött och sliten idag och så börjar ja jobba imorrn 6.45 så denna helg kommer bli tuff men men så e det!!

Tuwis och Mogge kom och hämtade mig efter jobbet fick sluta kl. 20.00 idag så ja fick lite tid med sessan.. mys!! Så vi har nu haft lite kort fredagsmys med julmust och godis.. och Tuwis sa nu självmant att hon ville gå och lägga sig.. Mammas lilla stora tjeja!!! Tiden går ju så fort, shit snart är mammas prinsessa 3 år.. Vart tar tiden vägen igentligen!! Är såå himla sugen på en till.. Tuwis tjatar varje dag om att hon vill ha en lilla syster.. Mogge e me sugen.. Men inte ännu, vänta till efter bröllopet!! :D
Sen får vi se.. ;)

Imorrn eftermiddag ska vi åka hem till Petra, martin och Charlie och fira den lilla 1 åringen, mysigt!! Sedan hem och bara mysa äta gott och kanske ett glas vin till vem vet!? Hihi

Nehe ska kolla på Cirkus Möller tydligen, ha en mysig fredag

Pöss på er

http://www.linnegatanstrafikskola.se/files/riskettan.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0