Snö, Snö och åter snö

Japp det är fullt ös av denna snö, när ska det sluta.. Jag har inget emot snö med att det blåser och snöar hela tiden.. Älskar snön när den ligger och det är helt vindstilla ... Då är det så mysigt att vara ute.. Men Tuwis har iaf åkt pulka alla dessa dagar då det har vart snö... Hon älskar´t.. :D Så mycket pulkaåkning kommer denna vinter ge iaf..
Och huvudsaken är ju att barnen gillar det...

Idag är ja ledig skönt.. för igår va den en hektisk dag på jobbet, inte en lugn stund kan ja lova.. men det är skönt det me imellan åt.. Saker att göra under hela arbetspasset.. :D

Igår fick jag även mitt betyg av sjukvårsds tentan och det vart ett VG.. :) Känns bra med skulle kännts bättre med ett MVG men men ibland ska man väl ha ett VG me.. :D hihhiih

Mogge är oxå ledig idag och det behövdes för vi hade en bråkstake till dotter i natt som för det första inte ville somna och sedan när hon väl somnat så har hon legat och drömmt hela natten och skrikt och vart ledsen ... Så undra vad hon drömde om.. Men men vart en lugn och skönt frulle och nu kollar vi på filmen Nicko och jag har bäddat rent i sängarna.. I em så åker vi in till stan och beställer vigselringarna.. Nu har vi äntligen hittat några som vi fastnade för.. Inget märkvardigt men så fina.. Kommer bli toppen.. Frågade butikspersonalen när man ska beställa dom och berättade att bröllopet är i maj och hon svarade så fort som möjligt och det är bäst att lyda..

och efter det så ska ja göra min förta körlektion på körskolan så nu är det i full gång med det me.. :) På tiden va!? hihihihi Jag är spännd och tycker att det ska bli såå skoj och köra idag.. :D

Men ni får ha en snöig dag..

Kör lugnt på vägarna..

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0