Somna tidigt

Ja igår vart det inte nått bloggande.. :( Vart fullt i kalendern:D

Satt på en föreläsning om bränskada igår på jobbet sista timmen så kom inte väg förens halv 4.. Och så åkte ja me Mogge hem.. Hämtade sessan och sedan vidare till MAXI, för att inhandla lite till idag.. :D

Tuwis och ja somnade i våran säng vid 20.30 när vi tittde på en film, Mogge ville inte väcka oss så han sov på soffan inatt.. Jag hade tagit upp halva sängen och tuwis andra halvan.. Han tycke synd om oss om han skulle väcka oss.. Gullig han är va!? Helt underbar.. Men ja tycker lite synd om honom som sov på soffan... älsklingen.. Vi vaknade när han stängde dörren imorse vid 7.00.. Men har legat och myst och halv sovit fram till 8.30.. Underbart säger ja bara.. Kände att ja behövde verkligen detta , sova länge och mycket!!! Vart en tuff vecka på jobbet och så.. Och ikväll blir det ju party så inte sängen tidigt..

Jag har bjudit hem tjejkompisarna för att fira min 25 års dag som är nästa helg, men vissa kunde inte och nu tog vi idag.. Men vissa är sjuka, vissa va upptagna och så.. Så vi blir 4-5 st.. Men men vi kan ha skoj .. Så det blir Tacs, daimtårta och cakeballs bakade ja igår som ska va till fördrinken.. :D Kommer bli mysigt och skoj och bara umgås med sina älskade vänner.. Utan dom vad skulle man ta vägen!! ?

Så idag blir det städa och plocka iordning och gjöra sig sj iordning..:D

Ps: Fick MVG i sjukvård.. Vart så lycklig så ja grät..!!!! Underbart!!!

Ska ta bort frullen nu sedan bädda medans sessan kollar Tingeling..

http://alltomminlista.blogg.se/images/2010/drinkar_17757972_99836425.jpg

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0