Vår Förlovningsdag nr: 4

Ja, idag är det våran Min & Mogges förlovnings dag.. Den 4:e.. Känns som det va kanske 2 år sedan vi förlovade oss.. Men redan 4 år..
Och snart är vi gifta med..

Grattis Älskling på
Förlovnings dagen
Älskar dig mer för varje dag som går..
Puss & Kram
Din blivande Fru ;)


Den 24:e November alltså 2 dagar efter själva förlovningsdagen så hade vi våran förlovningsfest, för våra näsrmaste och bästa vänner.. och det va den dagen jag och min allra bästa vän träffades och lärde känna varann.. Och även att vi inte kände varann innan så känns det som om vi har kännt varann i all evighet.. Så glad att ni kom på förlovningsdesten.. Min älskade vänn Annie.. :)

Och på tal om annie snart kommer hon och lilla Ellie hit till oss, eller hon kommer nu.. :D
Så nu blir det mys, bus och mycket tjatter.. Det gillas..

Ha en toppen dag för det ska ja ha.. och en mysig kväll med min älskling...

Pössar

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Massa grattis på er förlovningsdag!!! Hoppas ni får det jättemysigt ikväll. Elliot ber Tuwis om ursäkt, vi har haft ett snack här hemma nu om hur man uppför sej;-) Tack för fikat- kram till dej från mej

2010-11-22 @ 12:38:47
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0