Vardag igen

Idag vaknade vi upp tillsammans hela familj, det va länge sedan.. Saknar det!!!
Tuwis skulle ju promt ha på sig nattlinne igår kväll så hon va lite kall om benen i morse och kröp under mitt täcke och la upp fötterna på min mage.. Då kan ja lova att ja flög upp.. Brrrr va kallt det va!!! OCh snuttan bara skratta... hihihia

Termometern visadge -6 grader imorse när vi gick upp.. Usch.. Gråter av detta, vill inte ha vinter redan.. Va det inte nyss vinter!! Kändes som vår, sommar och hösten gick så himla fort..

Tuwis va iaf lycklig över att få ha overall på sig till dagis.. hon tyckte det va skönt och att hon va fin..:D Skrutt unge... Redan dax för overall den 8 november så här kallt brukar det väl inte va vid denna tidpunkt!? Eller är ja ute och cycklar!?

Jag och mogge har nu vart nere och lämnat in vårt förslag till inbjudningskortet... Tror att detta kommer bli kalas bra!!! Längtar efter att få se det på papper..

Ikväll är det jobb igen.. 14.00-21.30 och sedan imorrn jobb 6.45-15.15 och imorrn ska ja även till mag och tarm och prata om mina biverkningar och så..:D Och på em blir det massage, ska bli såå skönt.. Kanske min huvudvärk släpper som idag har vart i 1 vecka samt min värk i ryggen hoppas ja ska försvinna!!

nehe, dax att snart börja åka..

Ha en bra dag

Pöss på er

http://www.alaska-in-pictures.com/data/media/19/winter-scenic-with-hoar-frost_1977.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0