10-10-10

Japp idag är det ingen fin höst dag tyvärr, eller igentligen gör det inte så mycket för ja ska ändå jobba så kan ju inte njuta av vädret endå!!! :D

Tuwis sov idag till halv 9 underbart, Mogge gick upp för han skulle ju till jobbet till 10.00 så ja sov fram till 9.30 då Mogge pussa mig hejdå... Då knallade ja upp och gjorde frulle till mig o sessan.. Idag är hon verkligen på toppen humör och det är helt underbart!!

Smärtan i magen har tyvärr inte gett med sig.. :( Inget skoj.. Så ja jobbar och ser hur det går, hoppas ja kan arbeta igenom hela passet!!!

Medans ja jobbar så ska Tuwis va hos pappa o gun fram tills Mogge slutar.. Sedan så kommer Mogge o sessan och hämtar mig ikväll på jobbet!! :D Underbart och komma hem skapligt och inte åka buss!! :)

1 vecka kvar nu tills våran lilla sthlm tripp, köpa våra vigsel ringar, spännande kan ja lova.. :D Lääängtar!!!

Nää ska mysa lite med sessan innan ja börjar kl: 14..

Ha en bra och mysig söndag!!

Pöss på er

http://www.glitteruniverse.com/images/sunday/happy-sunday-7.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ush - magont är inte kul...:(

2010-10-13 @ 15:58:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0