Älskade vän..

Ja usch idag fick ja denna hemska rysning i kroppen igen.. Pratade me min vänn som liger inlagd.. Hon hade inte fått positivt besked.. och lider så hemskt mycket med henne..
jag vet till viss del vad hon går igenom.. Tycker så synd om henne!!
Usch, förstår att hon är rädd och i chock..
Men ja vet att hon kommer klara detta me; Hon har en stark och bra blivande man, många underbara kompisar och en bra familj/släkt.. Och så finns ja som stöttar henne, som hon kan prata, rådfråga bolla med eller bara slänga skit på.. Vill stötta henne och finnas här...

Usch, usch ,usch!!!

Kan inte vi bra få må bra och leva utan sjukdomar????

Vart lite känslosamt, men så är det..

http://livetsomjag.se/wp-content/uploads/2009/10/miranda.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0