Fredag är här...

Shit vad denna vecka har gått fort, en hel vecka sedan ja slutade på 21.an och det känns sååå himla tråkigt.. Tänker på avd, jobbet varje dag... Det är ju det ja vill göra med mitt liv, ett roligt arbete, super bra pesonal, bra chef, bra lokaler.. och man får hjälpa människor!!
Men på Måndag mot nya äventyr BAVA står på schemat för mig, vet att det kommer bli bra där uppe me.. Kan ju alltid åka en våning och hälsa på 21.an..
Så måndag kl. 15 börjar ja, spännande.. Ska bli skoj och kunna hjälpa barn i alla olika situationer.. Man får lära sif att gå runt vissa saker och slingra sig lite för att komma åt och undersöka.. Ja ett lärande om dess like kommer det bli... Mycket skoj!!! Ser frame mot det Men det första jag måste medddela dom är att ja inte kan arbeta helgen v.46 för då fyller ja 25år och det är planer smida för den helgen länge nu och igentligen helgen efter oxå men då jobbar ja oxå så dom planerna får väl hoppa till helgen v. 45 ist.. får tänka på det!!!

Idag kommer Fia med kids hit och ska busa, ska bli skoj det va länga sedan kan ja lova..
Sedan så blir det fredags mys för hela slanten...
God mat, gott i glasen och såklart IDOL...:D Mys, och mogge är ledig hela helgen, kan det bli bättre... Ja längtar tills att bara få mysa ner mig hos honom ikväll.. Underbart.. och få äte en mysig och låång familje frulle.. Och på söndag ska vi på Mora träsk..juh..:D Underbar helg kommer det att bli..

Nähe, du ska ja duka bort frullen sen ska damsugaren fram en snabbis.. Skulle behöva storstäda igentligen. putsa fönstren bla.. men kanske morrn...:D

ha en bra fredag

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin blogg du har! Trevlig helg :)

2010-10-29 @ 19:49:29
URL: http://whitequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0