Godmorgon Torsdag

Ja torsdag idag, natten har vart toppen skönt.. har sovit som ett barn.. Tuwis kom in vid halv 5 ca och bra kramade mig och sa.. - Min mamma.. :D Sååå himla mysigt!!! Min lilla skrutt fia!!!
Vi har försovit oss om man kan säga så.. Tuwis väkte mig vid 9.00 då hon sj vaknade.. :( Och vi ska hinna till dagis till kvart i 12.. Vi käkar nu frulla och hur ska vi hinna få i oss lunch oxå.. :S Blir lite nervös av bara tanken.. Men hon äter mycket bra frulle.. Köpte hålkakor igår och hon verkligen älskar det.. :D Och ny nyponsoppa... Den är redan slut!!! Går åt massa nyfonsoppa här i tallis..:D

Ska ju till skolan idag mellan 13.00-16.30 redovisning och muntligt prov i sjukvård efter apu:n... Jag är sååå nervös kan ja lova.. Hatar ju att redovisa.. Bli såå osäker och vill ju inte sänka mitt betyg.. :S Gillar hellre inlämningsuppgifter.. Men men man får ju även lära sig en del utav dom andra och hur dom har haft det på apu:n det ska bli spännande!!!

I em, så kommer Mogge och Tuwis och hämtar mig i skolan för att idag åka till Toys´r´us och köpa detta dockhus till Tuwis som hon ska få i julklapp.. :D Innan alla är slut, om dom inte redan är det.. Hoppas inte.. isf får vi köpa det till full pris..Men men!!!

Fick ett mail från henne jag beställde servettringarna ifårn igår med vårt monogramm på, hon frågade om vi vill trycka vårt monogram på en gästbok me till ett rabbaterat pris och det tackar vi INTE nej till.. För vi hade ju redan tittat ut en gäst bok som vi ska sätta alla bilder på alla gäster och som gästerna/paren ska få en egen sida att skriva på.. Så en med vårt monogramm på är mycket roligare än nått vanligt från bokia eller hur?
Ska bli spännande och se det när det kommer..:D längtar..
Snart även dax att åka och köpa Mogges kläder, han va ju inne på att ha en grå kostym men det har vi glömt bort, det blir en svart med en silvergrå väst under och sedan en rosa plastrong samma färg som Annies klänning.. :D Kommer bli suveränt !!! :D Kan inte tiden gå lite snabbare så det snart är Maj... Hihihi
Vissa har lämnat kommentar på att man kanske inte får ha dubbelt efternamn för att jag ska behålla mitt och även ta Mogges.. Men då kommer ja få ha mitt efternamn som mellannamn och Mogges som efternamn, men att båda efternamnen kommer synas som ett efternamn precis som Tuwis har.. Hon heter ju Kjellberg Behrendtz.. Som vissa har missat!!!
Så det blir bra!!

Vårt monogram som jag har gjort.. :D


Nehe, ska skala en satsumas till sessan nu innan ja ska bädda och plocka fram lite kläder till både henne o mig..:D

Ha en bra torsdag..

Ps: Ni som har missat så är det ju Mora Träsk i helgen kl: 14.00 på cupolen.. och vi ska gå vi har köpt biljett kommer bli skoj..

http://www.moratrask.se/mora_bilder/dokument/high/MoraAffish2000.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hihii mamma ska gå med Leo.. Ja tycker bara dom är skit tråkiga så mamma fick ta det :) kram på er

2010-10-28 @ 12:36:34
Postat av: Annie

Jättefint monogram gumman! Kul att du ändrade till svenska, det blir lite mer personligt då. Tiden kommer bara att springa förbi och snart är er stora dag här=) massa kramar

2010-10-28 @ 18:46:40
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0