Home again..

ja nu är ja hemma igen efter ett par timmars jobb.. :D Älskar verkligen min praktik plats och ja hoppas och tror att det syns utåt..:D
Det har vart en ganska lugn kväll vad ja tycker.. Ja vill ju ha mycket att göra nästan hela tiden, blir lätt rastlös..
Fick göra 2 nya omläggningar idag, lika roligt varje gång..:D

Mogge kom och hämtade straxt efter 21.00 fick sluta tidigare för det fanns inget att göra.. 

Efter det så åkte vi och handlade lite dricka och ska nu sätta oss framför tv:n och titta på en film och mysa lite..
Mogge ska ju åka o jobba imorrn tidigt, och ja överväger att ja me kanske ska jobba.. Men vi får se hur ja gör. För då slipper ju ja att jobba nästa lördag.. Men vi får se!!!

Satte nu på idol och ska se utröstningen, hoppas verkligen att Linda går vidare och Jay det är våra favvoriter..:D

Ha en bra kväll..

Pöss

http://content.expressen.se/blog/17/67/35/snossefilosoferar/images/Ljus.gif

Kärlek i luften ..:D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

läcker bild ;)

2010-10-02 @ 16:54:31
URL: http://hanneaasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idol är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-02 @ 20:44:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0