Julkort, check...

Yrigheten som jag vaknade till imorse höll isig nästan halva dagen.. inget skoj.. Hade inte ork till nått..

Petra och Charlie kom till oss straxt efter 11.00 imorse, då hade ja inte kommit långt i morgon bestyren..Jag gick fortfarande i morgon kläder, våran säng va inte bäddad och det såg för jäkligt ut här hemma.. Men det är bara syster yster som kommer inte kungen..:)

Hon hade med sig sin systemkamera som vi skulle ta lite kort till julkorten, men få ett bra kort på kusinerna tillsammans va lättare sagt än gjort.. hmmm Den enda tittar in i kameran medans den andra tittar bort, andra kortet så kryper den lille iväg, kort tre, är någon av dom griniga.. Ja ni fattar sj det va inte det lättaste.. Men vi får se hur kortet blir tillslut..:D

Tuwis och charlie leker bra tillsammans nu även att det nästan är 2 år imellan dom, men Tuwis är så rar mot honom.. Och hon älskar sin moster me.. Hon får inte vara i fred många minuter.. Tuwis är på henne hela tiden..:D hahahha tog massa kort på dom me petras kamera men hann inte lägga in dom på datorn, men petra skulle maila dom till mig när hon hinner, visar så fort ja fått dom..

När mogge slutade så vart det Maxi och storhandla, och vi va INTE ensamna kan ja lova.. Men vi va verkligen tvugna att handla idag.. Så nu är kyl, skafferi och frys proppfulla...:D Kalas bra!!!Känns skönt och skoj att titta i skåpena...


Nehe, kvällen har vart massa bus och mys med sessan mellan clementin ätandet, Tuwis är helt galen i det.. Men hon somnade vid 20.00 och vi tittade på Arga snickarn och nu på Berg flyttar in..:D

Imorrn redovisning i skolan och apu-tiden...:D Lite halv nervös är ja ...
Hoppas ja håller mitt betyg... :S

Ha en bra Onsdags kväll..

Pöss på er

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0