Min tv dag..:D

Ja idag har det vart en mysig och kall dag, jag och sessan har vart ute i några timmar och gått runt och lekt i olika lekparker..Vi fick verkligen klä på oss, de va brrrr kallt ute.. Skönt iof i solen..:D

 



Annars har det bara vart en skön mamma o dotter dag, vi somnade sittades i soffan tillsammans.. Tuwis låg i min famn och vi kolla på svamp bob.. Och lyckades somna båda två... Det va skönt och mysigt..

Mogge kom hem vid 16.30 och ja började laga mat, snabb mat vart det.. Stuvade makaroner och köttbullar.. Men gott va det.:D
Nu sitter pappa o dotter i badkaret och busar, fikar med Tuwis plast muggar,,;D Sötisar..

Jag sitter och slappnar av lite i soffan och tittade på för kväll och där va Thomas Järvheden, ja gillar ju honom.. Han är en roligt stad up komiker och sjunger ju grymt bra..:D Han har nu kommut ut med en ny skiva och spelade en låt från den " sekundärångest" den va bra på sitt sett..:D

Kvällen kommer bjuda på Halv åtta hos mig kl: 19.30 äntligen hemma kl 20.00, desperate housewifes kl: 21.00 och sedan Cuger Town kl: 22.00..
Säger ju det att Tisdagar är min tv. dag..:D

Imorrn åter igen ledig, börjar bli tröttsamt att vara ledig nu, men imorrn får vi besök.. Petra och Charlie kommer ska bli skoj och mysigt!! :D
Och det uppskattar sessan me, men dom senaste dagarna är det mycket bra om " min robin" som hon säger.. Gullunge!!!

Nehe, ska kolla nyheterna..

Ha en bra söndag


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0