Ny medicin.. :(

Precis hem kommen efter ett pass på jobbet..

Pratade ju i dag med läkarnar ang mitt håravfall... Shit !!!
Allt gammlat har kommit upp igen.. känner att allt är såååå himla jobbigt.. Mår inte bra nu!!
Men iaf.. Läkarna sa att ja skulle byta medicin och fick ett nytt recept på en skit medicin.. Nu när ja kom hem läste ja alla biverkningar.. och kravet ja hade när ja pratade med sköterskan va att det skulle va lika som den medicin ja äter idag.. Att ja kunde bli gravid och liknande!!
Och det sa dom att det skulle va, men det står det INTE kan ja lova på förpacknings pappret i förpackningen.. Alla biverkningar är värre i denna medicin..
Som "vanliga" biverkningar är det tumörer och leverpåverkan.. Jävligt skoj, eller hur?
Och det står att man MÅSTE använda preventiv medel för man ska INTE va eller bli gravid när man äter detta!!!!
FAAAAAAAAN ja orkar inte!!! Har inte ha stått ut med tillräckligt!???
Kan ja inte för en gång skull få må bra och va lycklig, mitt liv va såååååå bra innan denna jäkla skit just nu!!!

Ja kan verkligen inte sluta gråta, det är sååå himla jobbigt.. Orkar inte snart mer!!
vad ja känner nu är att ja hellre tappar allt hår och mår bra och kan bli gravid och få ett syskon till min prinsessa än att inte få det och va rädd för alla dessa otäcka biverkningar!!!!

Ja va bara tvungen att skriva av mig!!!

http://1.bp.blogspot.com/_Dg2QE47rQMo/TJeZi1fgsUI/AAAAAAAAAbM/d5eJ9UT-PFY/s1600/ledsen-angel2.jpg




Kommentarer
Postat av: maria

men snuttan då,, förstår dig helt finns det inte yttligare någon annan medicin.. som sagt räcker det inte för dig snart ... kram på dig

2010-10-12 @ 10:05:19
URL: http://nyllat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0