På G hemmåt :)

Japp sitter på visset på väg hem från jobbet:) som dom flesta måndagar så har även denna vart lugn! Det har inte funnit så där extremt mycket att göra.. Men lite pill.. Men det som höjde den dagen va att ha ska få vara med på operation imorrn och på torsdag :) läääängtar kan ja lova !!! Imorrn ska ja få vara me på en werheim- op, en stor op.. Kommer bli sååå intressant och spännande.. Så hem och sova och ladda batterierna det är x antal timmar!!!! shit vad jag ser fram emot det.. Och på torsdag ska ja få vara på poliklinska op :) det kommer oxå bli spännande:) vilken sista vecka med andra ord!!! Mycket att lära och ta med sig! Därför ja får åka hem lite tidigare för att ja ska hinna sova och äta bra innan för man står ju väldigt länge på op.. För tuwis hade det vart bra på dagis dom få timmarna hon va där, hon slocknade hemma prick halv 8..:) Nehe ska njuta lite av Oskar Linnros som spelas i öronen just nu :) Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0