Söndag morgon

Godmorgon världen, vilken underbar dag.. :)

Solen lyser men yttertemperaturen är inte så hög.. Men det verkar vara en riktigt höst dag..
Mogge är och jobbar, jag och tuwis har precis ätit frulle, hon busar och plockar med allt.. Och har stängt av sina öron tror ja.. Lyssnar inte för 5 öre men det är så det är när dom kommer upp i trots åldern, eller hur?
Det hjälper inte att bli arg har ja märkt, utan bara va lugn och prata med henne ist.. Och ja tycker sj att det är gett lite resultat..!!

Idag blir det att va ute en sväng i höst vädret, ska upp till centrum och handla lite tänkte ja o tuwis skulle baka i em.. Lite bullar kanske eller vem vet. muffins.. Ja vi får se vad vi är på för humör..

Jag är ute efter en SVEA mössa till Tuwis hon hade en förra året men skulle vilja ha en rosa, nån som har förslag på vart ja kan köpa en eller två...

Ha en bra höst dag

pöss på er

http://yazmina.se/images/2009/mssa_61870230.jpg

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag lagt till dig, har du lagt till mig? :D

Åh vilka söta mössor, det finns verkligen olika typer av mössor idag. ;)

2010-10-03 @ 10:53:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0