Filmtajm

Ja, nu är det film tajm här hemma igen..
Tuwis har gått upp flera gånger nu under kvällen och vart jätte törstig.. Stakars liten.. Men så fort man ger henn vatten och sedan pussar och bäddar om henne igen så somnar hon.. Hon e så enormt dukitg..
Och nu när ja sitter och skriver om henne, tänker på henne så vill ja bara gå in till henne och krypa ner vid henne och bara ha henne i min famn.. hon är mitt allt.. inget är viktigare än vad hon är.. Kommer alltid finnas vid hennes sida, stötta henne via allt.. Ja kommer ALLTID finnas för henne vid hennes sida..
Är så glad att jag har fått träffa Mogge som nu ska bli min man och han har gett mig det finaste som finns.. En perfekt och underbar dotter!!!
Dom 2 är det bästa som hänt mig... Tack för att ni står ut med mig, vill leva med mig, gifta dig med mig!!! Är evigt tacksam!! 

Ja som sagt filmtajm nu blir det filmen : Har du hört ryktet om Morgans? Hoppas den är bra.. har inte hört nått om den, men vi såg ju bounty hunter men Jennifer Aniston, och den va inte bra kan ja lova.. Skit vilken skit film!!!
Hoppas på bättre lycka denna gång.. :)
Nu börjar den..

Trevlig kväll

http://dahlarna.blogg.se/images/2010/bio-morgans_68940504.jpg

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja nu är lokal bokad och även kyrkan(preliminärt, vi ska kolla på en till också) och ringarna är beställda - en liten bit på väg. Jag vet hur jag vill att brudbuketten ska se ut också efter mycket velande :-)

Vårt tema är rosa/vitt så det blir nog de färgerna även i buketten, tårtan, inbjudningskort, tärnklänningar mm.

Varifrån ska ni beställa era inbjudningskort, vigselprogram, festprogram, placeringskort mm? DET är svårt om något...



Kram

2010-09-02 @ 23:37:29
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0