Inte så farligt.. :D

Jaha,nu har man vart och besökt apu platsen och det va inte så farligt som ja trodde..
Alla verkar vara jätte trevliga och goa, det är nästan bara kvinnor som jobba på avd, sj så finns det manliga läkare!!
Jag fick kläder, kort, schema och en genomgång på olika termer som används på avd.
Fick gå runt och titta i alla olika lokaler.. Ja kommer trivas som fisken i det blå.. känns redan toppen och detta är det ja vill arbeta med i framtiden!!

Efter besöket så mötte ja upp Mogge vid vår andra lgh, han skulle duscha och sedan åkte vi och hämta sessan på dagis.. och sedan bar det av till ikano, ha skulle handla en klänning till fredag då det är ladies night.. Klänningen är skit snygg.. :D Kommer bli bra! Och sedan vart det ett varv på maxi, brödet här hemma har tagit precis slut, vet inte vad som hänt.. Hahaha

Sedan hem till röran, denna mattläggare som har vart här idag, är en liten skitgris,, så det såg ut.. Mogge började damsuga och skura och ja började med maten.. Men efter det så har både ja och mogge gått och skurat hall, kök och vårt nya badrum regelbundet.. Det är sådant dam.. Blir galen.. och så vill man ju inte att golvet ska va skitit när rörmokaren och elektriken kommer och ska sätta dit alla saker.. Fräscht och det kan va rent under sakerna när dom ska sättas fast, tycker iaf ja!!!!  Rent och frächt ska det va!! :D

Mogge har hjälpt elekrtiken som kommer imorrn hoppas ja, han har satt upp handukstorken och kopplat in den, satt upp alla lysknappar mm.. Det är inte alla hyresgäster som hjälper till hantverkarna.. :D Duktig han är min älskling!!! :D

Ikväll har ja nu suttit och tagit bort alla mina fina naglar, saknar dom redan och känn så ovant, men ja vänjer mig.. :D

Nää nu ska ja krypa upp i min älskling famn och titta på paranormal state på tv 4+ .. Skit bra!!

Trevlig kväll..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0