Nervös

Ja nu är jag här, på us..om en halv timme ska ja upp till avdelningen...Shit vad nervös jag är...Hjärtat dunkar sååå fort!! Det är ju detta som man har sett fram och längtat till ändå från termin 1 och nu är tiden här!!! :S Ja köpte en smörgås och satte mig och det första jag stöter på är Dag en klasskompis, så skoj :) och straxt efter det stöter jag ihop mesen nervös Louise :) Så det e många som e nervösa !!! Men idag ska ja bara fåkläder, nycklar och info o självklart visas runt!!! Men ändå är det jätte nervöst ;) Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0