Av checkning..

Torsdag idag, Tuwis har idag vart några få timmar på dagis efter 1 vecka hemma.. Skönt för henne.. Hon försvann fort in i "dockis" när vi hade klätt av oss.. Och hon hade haft det lika bra som vanligt där.. Men hon vart glad av att se oss komma..

Medans hon va där dom få timmarna så hann ja göra lite saker hemma, ja städa, rensa ut alla mina gammla skol saker sedan USKA tiden och slängde, ja va på US på min nya arbetsplats och fick massa info, och en info pärm och sedan hämtade ja våra bordsplacerings hjärtan som ska va till bröllopet.. och dom vart helt otroligt fina.. Kommer matcha dukningen klockrent!! Sååå nöjd.. Va scrapbooking butiken som gjorde dom till oss... :D
Efter vi hämtat sessan så åkte vi o tvättade bilen och sedan hemmåt för att steka pannkakor som va beställt.. vart inga igår utan idag ist.. och hon åt 3 st, hon brukar inte få i sig mer än 2 det gick av bara farten.. :D Efter maten klädde ja på mig och gick till grannen för att ta våran Power Walk för dagen, idag va det motvind och gick en annan väg där det va mest uppför, så det kommer troligtvis kännas i benen imorrn, hoppas ja.. :D

http://studiobitch.blogg.se/images/2011/bock_92393476_139278551.gif



Mogge mår idag bättre så imorrn åkte han till jobbet, och kvällen ska vi spendera hos svärmor där vi blir bjudna på Tacos..:D Mumma..Sedan hem och ha lite fredags mys vi 3..:D

Snart Lyxfällan och sedan biggan, toppen tv kväll.. Nu en dusch och sedan dricka lite vatten..:D

ha en bra kväll

Pöss på er


http://lyckoland.blogg.se/images/2010/pannkaka_73040254.jpg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0