Söndag

Rubriker varför??

Igår innan vårt främmande kom så va vi o handlade lite blomser, lite penséer o en pelargon kunde inte hålla fungrarna borta..
Så nu e det lite vårigt på framsidan iaf..

http://4.bp.blogspot.com/_7WlGfzLMNDk/S9nhnd0jg6I/AAAAAAAAA_w/rLpAcEl7tlA/s1600/lila+pens%C3%A9.jpg




Igår hade vi främmande, familj Eriksson / Nyhlén va här med kidsen.. Mycket trevligt.. vi bjöd på mat.. Blev hasselbackspotatis. fläskfileé i gratäng med kantareller o sås.. Och självklart sallad.. Riktigt mumsigt.. kidsen hade dock inte ro att sitta stilla o äta!
Kidsen latjade som aldrig förr och hade såå skoj.. leo o Tuwis leker klockrent ihop, inget bråk eller tjaft.. Och så litte krusbär Max.. Såå söt.. Och som Tuwis sa till mig när Mia & Leo på på toa.. 
T:- Mamma, va söt Max är...
Hihihihi gullungen..

Det blev en super trevlig kväll.. hoppas det görs om snart! Allt för sällan..


Idag har ja fått sova lite eller till 10.00 iaf sedan kom min älskade dotter in o pussa på mig, underbart att vakna till men inte så roligt när ja ville sova en stund till igentligen! Varför, för att ja ska jobba natt i natt. Så behöver sova lite.. men får lägga mig i sova i em..

Idag kommer mormor o Leffan hit, mamma hade köpt nått till tuwis, länge sedan man såg dom känns det som.. man jobbar ju jämt.. :D Skönt det, att jobba alltså!

Såg att Ankan hade lagt upp bilder på Tuwis o Aimee från när vi va där i onsdags.. Så här komer dom me.. :D
Tack Ankan för att ja fick ta dom..:D

 

 

 

Sötisarna..

 

Ha en bra dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0