Varför sol på em ?

Idag har Tuwis vart en stund på dagis, inga tårar idag.. Dom skulle göra något pyssel me blommor o måla så skoj för henne att delta!! Det är ju inte så ofta hon e på dagis känns det som..
När ja hämtade henne så hade ja med mig hennes cyckel, och hon hoppa av lycka och hon cycklade hela vägen hem sj.. Duktig tjeja.. och hon tycker det är så skoj.. och bara på ca 1 vecka så har hon verkligen utvecklats med cycklingen så skoj att se.. mammas stora tjeja!!
Eftermiddagen spenderade vi ute på gårn.. Grannkidsen va ute så dom lekte för fullt, så skoj nu när man kan vara ute och leka och umgås med alla igen.. underbart.. Uppskattas verkligen!

Mogge kom hem och vi gick innåt för att börja med maten...
och nu sitter vi här som vanligt känns det som, framför tv.n och datorn..

Ps: idag har ja suttit med bordsplaceringen och den är färdig, skönt och ja tror ja fick den toppen bra.. En sak till att checka av på listan.. underbart!
1½ månad kvar, fattar ni hur fort tiden går, herredud hinner inte me.. Men ser verkligen fram emot det.. ihelgen ska vi ha möte med fotografen.. Spännande!!!

nehe, snart börjar Halv åtta hos mig och efter det Arga Snickarn.. Toppen kväll med andra ord.. och kl.22 är det ju självklarr Biggan, kan man INTE missa

Ha en bra kväll..

Min tjeja idag på väg hem från dagis..

 

Här om dagen på Maxi då Tuwis fortsatte att sova i kundvagnen!

Min sötis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0