VC i em

Natten har inte vart roligt för fem öre, Tuwis somnade lugnt och stillsamt igår skönt för henne.. men vaknade vid ca 22 tiden och va såå ledsen.. och sa Aj.. Försökte trösta henne i sängen men det gick inte. Så hon fick komma ut till oss i soffan.. Hon va ju så trött så hon somnade i soffan en stund tills hon igen vaknade och va ledsen..
Så har det hållt på hela natten, samtidigt som hon haft lite kli i underlivet.. stackare!! Smörja o smörja och mitt i allt så kissade hon i våran säng me.. Så kl: 05 imorse va det bara att bädda rent och slänga in en maskin.. Då hade vi sammanlagt sovit 1 h.. Då va man inte så pigg kan ja lova..
Och så vaknade hon kl. 7 imorse o se på bompa.. Men somnade om nästan direkt till 9.. Skönt.. Prövade då igen att trycka på hennes öra och den reaktionen ja fick fick mig att ringa VC, sådant skriv av smärta och gråt... Hon har ju aldrig haft öroninflamation förrut men vad ja lärt mig på BUS lektionerna är att man sak trycka så för att överväga örininflamation.. Men nu har hon ätit lite frulle, vi har målat lite och hon verkligne inte så påverkad längre.. Så tror inte att det e det längre men men vi har fått tid på VC 15.15 så får vi reda ut det iaf.. Vill ju inte att hon ska gå runt och ha ont.. Mammas snuttis!!

Storm är det ute, och passar ju bra på våran väg (stormvägen) hahah rokigt va! det blåser verkligen totalt storm, blomorna flyger nästan iväg.. Bilen kommer ju blåsa bort.. hahahah nae skämt o sido..


ha en bra dag allihoppa..

Ps: skickar man påsk kort?

http://livetanni.blogg.se/images/2010/lite_ensam_och_ledsen_nalle_1150374918_96469374.png

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0