8 dagar kvar..

jaha det har verkligen gått fort dessa veckor från det vi boka bröllops resan tills vi nu ska åka, 8 dagar kvar.. Känns helt overkligt måste ja säga!!!
Men helt underbart oxå förstås.. Det ska bli en vecka i romantikens tecken.. Längtar, men kommer sakna ihjäl mig efter min lilla prinsessa... Men det ska gå det me.. är ju bara 1 vecka!'
Är precis hemkommen från en jobb kväll, det har vart en bra kväll på jobbet om man jämför gårdagen, shit alltså...:)
Mogges knä är väl tyvärr inte bra ännu, :( inget skoj men hoppas verkligen att det blir bra tills nästa vecka.. Håll tummarna.. :)
idag klickade ja hem lite nytt till hemmet, va länge sedan ja köpte nått hit, så det känns bra och är nöjd.. :D klicka även hem lite nya kläder till mig,mogge & Tuwis från H&M.. lite nya höst kläder det går alltid åt kan ja lova..
Letar efter en bra och snygg vinterjacka, någon som har nått tips? Hittar ingen, iof så kanske inte alla vinter jackor har kommit ännu..
Nehe, dax att sova lite innan klockan ringer och ja ska upp och jobba igen..
Lite bilder får ni iaf..
4
tuwis & favvis morbror
Mogge testar 30 års presenten
sötaste o finaste tjejen i världen <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0