Magsjuk ? :(

Veckan har ju bara rusat iväg, jobbat torsdag och fredag,skulle ha jobbat idag med men åkte till jobbet men fick vända och åka hem igen.. Det va x antal toa besök, magsjuk?
Sprang på toa flertag gånger igår kväll me men ja trodde det va sjukdomen, för det kan bli så imellan åt.. Men när ja kom till jobbet så är det 2 st som har sjukanmält sig majsjuka och ja har arbetat med dom.. och sedan att toa besöken började igen... Rolig lördag.. :( Inte men men!!  Hoppas bara att det är nått tillfälligt och inte magsjuka :/
Igår va Mogge ute och hade lill svensexa för Freddy, det va han, Freddy och pata.. Dom bowlade och hade skoj.. Men dessa karlar,, säger då det.. Blir så trött på dom..
Ja ja, jag och Tuwis skulle ha fredags mys, vi åkte och hyrde film och köpte lite snask..
Vart visst ett varv på IKANO me, fyndade lite, en snygg bh till mig 74:-, en tunika till Tuwis för 29:- underkläder till Tuwis för 19:- lite lagom pris..:D
Klänningen skulle hon ha på sig hela tiden, och även idag,, Skrutt fia..
Vart dock inte så mycket fredags mys, för Tuwis somnade vid 19,15 så sen sov hon..
Men när min film va slut, så vart till telefonprat med min bästa.. :D
Mogge kom instamlande vid 03,15 tiden, fuller och däckade i soffan...
Nehe, veckor till min man blir gubbe och fyller 30.. hihihi gubben börjar bli gammal.. :P
Nehe,ni får alla ha en bra lördag, ja hoppas på att slippa fler toabesök nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0