Tisdag

ja idag har det tyvärr inte hänt så mycket,, förrutom att ja har kommit på att ja kan inte ens slå ihjäl en timme på IKANO helt själv, så otroligt tråkigt det är.. Och vad fort man tittar i alla butiker, är ja inte van? Hmm kanske är det, brukar ju alltid ha med mig Tuwis.. Men men,,, ja hittade lite iaf..
Gjorde tt bra kap inne på kappahl, köpte en skit snygg kavaj til mig flr ynka 140:- inte illa va .. och köpte även en grön blommig klännin/skjorta till tuwis som hon ska ha på bröllopet på lördag.. Hittar för tusan inte någon gul klänning.. Finna massa till kvinnor men inget till varken män eller barn.. hmmm bara för att ja vill så gärna ha det..
Hittade ju inte någon slips till mogge heller som vi gillade så beställde en från slipskungen.se en gul,den kom idag... Den va verkligen snygg och passade perfekt till min klänning.. Så stort plus där..:D
Och tuwis kommer matcha oss me med sin fina somriga gröna klänning..:D Kommer bli fint!
Har ju precis kommit hem från jobbet, en ganska lagom kväll om ja får säga, man hinner me patienterna och allat annat utan att stressa ihjäl sig.. Och det känns bra.. Men alltid så blir det lite stressigt i slutet av arbetspasset, förstår inte.. men men så är det..
Nehe, dax att krypa till sängs klockan ringer 05,30 imorgon.. dax för jobb...:D
Sov gott allihoppa...
Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0