Bättre

Japp mår nått bättre illamåendet sitter inte i hela tiden nu som det gjort tidigare utan kommer och går:/ bättre iaf!
Febern har vart borta sedan i morse, sååååå skönt!

Em och dagen har verkligen vart vila vila och kryat på mig,, men man får panik av det oxå iaf jag.. Är inte van vid att ligga o vila en hel dag, jobbar ja inte så gör ja annat:) har 1000 bollar i luften alltid.. Och speciellt innan jul nu.. Mycket spänningar, inhandla alla klappar , imorgon lucia ..

Iof ikväll så har jag faktiskt strykt Tuwis lucia linne kollat kronan så allt är tipp topp imorgon:) Tuwis har övat lucia sånger på dagis och även hemma idag! Hon är så duktig våran fina lucia:)
Även vårt privata dagis har så att det e foto förbud imorgon så tog några kort i kväll på henne.. Men kommer ta imorgon i " fotohörnan" me såklart!

Nu sovtajm, Tuwis kom precis in tassande:) mys!:) så god natt på er

En bild på våra. Lucia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0