genomförkyld

Japp inte bra Tuwis som är dåligt, inatt eller rättare sagt igår kväll började det komma krypandes på mig, natten har bestått utav nästspray, och snytningar.. Inget skoj kan ja lova.. Huvudet känns som att ja har ett stort vakum, tung och bihållerna gör lite ont. Men det stoppade inte mig ja gick och jobba idag 13.00 - 20.30, bra jobbat fia.. Det har vart tungt men vad gör man inte för att få pengar..:D Imorrn börjar ja vid 6.45 och jobbar till 14, skönt.. Hem och slappa och mysa med min familj, sedan ledig fredag skönt det me!

Vi sitter och tittar på fuskbyggarna, tycker att det är för jävligt vad vissa/många msk får stå ut med när dom renoverar sina hus.. usch! Lider me dom..

Nehe, slappna av lite innan försöka sova o ladda för ett jobbpass imorrn..

Pöss på er

http://www.tv4.se/polopoly_fs/2.18526!byggabo/images/fuskbyggarnaprem.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0