Intro Dagar bokade.. :D

Idag har ja vart ledig och det har vart skönt, men vi har haft massor att göra.. Mogge va på röntgen vid 10.00 imorse så först drog vi dit och sedan ett varv på ikano, där ja införskaffade nya trosor till tuwis.. Hon tycker ju att "vanliga" trosor åker in i rumpan och så hade vi ett par hipsters trosor hemma så testade vi dom och det vart mycket bättre så införskaffade nya sådana så vi har några stycken. Går ju ut troser nu när hon inte använder blöja.. Sååå duktig är hon.. hon blir ju så stolt när hon har kissat på toan.. För man ger ju henne så mycket beröm varje gång.. :DStolta föräldrar!!

Vi va även inne på hallbergs guld för att lämna in mina vigsel ringar för att förminska dom, men smeden hade semester så ska in igen den 10:e mars.. Så det gick ju dock inte så bra men men.. är ju endå 3 månader kvar..
pratade med min älskade o bästa vänn Annie idag som fick mig lugn, har ju vart lite eller överstressad rent ut sagt ang bröllopet senaste dagarna.. Vill ju verkligen att denna dag ska bli kalas bra inga problem eller nått... Och hon fick mig som alltid att känna mig lugn, trygg så¨å skönt att prata med dig, och på fredag ska vi tid va så länge sedan ska bli skönt och träffa dom..

Snart blir det att åka hem till mamam & leffan för att DOM ska se på hockey, ja gillar det inte men men.. Vi sak äta varmamackor me,, mumma gillar tuwis!

idag fick ja även ett mail ang mina introdagar uppe på us, på kk-avd.. så den 2/3 börjar ja, känns helt underbart! 1 dag ledig mellan åleryd och us.. men ja kommer ju sammtidigt ta timmar på åleryd oxå..:D Så bra att ha lite jobb.. Känns tryggt och bra för ja trivs ju kalas bra på båda ställen.. men på kk är ju en dröm för mig! Är dum om ja inte tar timmar där när ja bli erbjuden eller hur!?

Nehe, dax att dra kanske, ha en toppen kväll..

Pöss på er

http://www.netdoktor.se/_Pages/471/ImageXL.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0