110103

Ja vilken dag detta har vart då, mycket slit, mycket tjurigt, mycket plugg, gråt där imellan och bara körskoleböckerna i knät..

Kl 17.00 gick ja in på körprovsalen och satte mig vid en dator, lika nervös som dom andra gångerna, men detta prov va skit svårt.. Inget ja kunde nått 100% säkert men hade ett humm, massa saker och frågor om katalysatorn och liknande.. Men när ja avslutar provet så står det GODKÄNT tror ni jag vart lycklig.. Kunde inte sluta le.. Sååå jäkla skönt.. mogge & tuwis satt utanför och väntade på mig och ja körde dom hem..:D Fattar ni känslan, underbart!!

Mogge är lika glad som jag över detta och Tuwis grattade mig även att hon inte riktigt förstod vad det innebar..:D Men hon gillade inte att det va ja som körde hem och mogge satt bak hos henne.. Men det får hon lära sig..:D

Men förstår ni FIA HAR KÖRKORT!!!! Underbart!! Och bara detta att imorrn när ja jobbar kväll så kan ja sj ta bilen och åka dit och hem, slippa bussar och tider!! Fantastiskt!!!

Nu kämpar vi me att få Tuwis att somna, lika hopplast varje kväll nu när det har vart ledigt så länge.. Men men längtar tills vardagen kommer igång igen.. För mig imorrn och onsdag för tuwis kanske..:D

Imorrn går ja på mitt vikariat, underbart och veta vad man gör iaf i 2 månader fram över och vart man får pengar ifrån, ser fram emot det!!!!

Nehe, ska mysa lite med baby och fira!! :D

Ha en bra kväll..

http://www.thewhytehouse.se/res/default/tulpaner.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_fs65IQSx4LE/S_rEb_pM27I/AAAAAAAABh0/F32f2SQMvIA/S220/bilen.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ett stort grattis. =)

2011-01-03 @ 22:48:19
URL: http://charlottelilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0