Jobb straxt!

Japp snart bär det av till jobbet förmiddagen har ja spenderat vid datorn där ja har sökt på lite olika dekorationer till festlokalen där bröllops festen ska vara!
Har ju köpt alla dukar, 50 rosa shimlande ballonger, lite små dekorations diamanter men vill även ha genom skinliga balonger med texten "Nygifta" på, har hittat några bra sidor, men vill ju hitta sidor där det finns mer saker som man kan/behöver beställa.. Så som såpbubblor, vi vill ju inte ha ris, rosblad kastat på oss när vi går ut från kyrkan utan såpbubblor, så tänkte höpa ca 24-25 flaskor men det finns ju så mycket..:D hihihi Beslutsångesten kommer fram igen!!! Ni som känner mig vet att jag har stor beslutångest!!!!!
Men vi får se vad det blir, nått blir det iaf!


Ballong Nygifta 10 st


Hjärtstav 24st

Natten har Tuwis sovit klockrent, hon va nog trött, hon kom in till oss vid 6.20 då va Mogge vaken och höll på at klä på sig för att åka till jobbet.. men hon kröp upp i sängen och la sig vid mig och somnade om, sedan sov vi till 10.00 båda två.. Skönt!!!

Nehe,dax att åka...

ha en bra kväll.. Mys ordentligt med era kära... Ja måste hoppa isäng så fort ja kommer hem börjat 6.45 imorrn bitti igen!!!

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tänk på att såpbubblorna är gjorda av vatten och diskmedel/såpa = blött och kladdigt i hår , vilket kan resultera i att din frisyr förstörs..... :/

2011-01-14 @ 17:24:05
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Vi ska gifta oss i Landeryds kyrka =)

Jag surfar runt på alla möjliga "bröllopsbloggar", jättekul och få tips och idéer =)

Har ni det mesta klart?

Kram

2011-01-15 @ 16:27:47
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0