To the wedding

jaha då va en sak till klart för bröllopet, jag och tuwis åkte iväg en sväng och lämnade pappa hemma för att åka till scrapbooking butiken och beställa papper och band till bröllopet

Jag har lämnat över bordsplacerings etiketterna eller vad det heter till dom.. Så dom kommer göra alla sådana.. Skönt.. Så va där och bestämde papper.. Och det komer bli såå fint..Precis så som ja vill ha det.. Kommer verkligen njuta av dukningen vid middagen på våran dag..:D

Beställde även organzaband som ska sitta i bröllopsbågen, samma färg som organzapåsarna och löparen på bordet..Så allt kommer gå ihop och bli harmoniskt.. Precis som ja vill ha det.. :D

Lääängtar verkligen efter dagen nu..:D

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint allt till ditt bröllop låter och ser ut det man fått sett.

Ska bli kul att få se bilder från det sen. :) kram

2011-01-18 @ 15:48:29
Postat av: Mirelle

Otroligt bra smak du har Sofia! :)



Lycka till med bröllopet, ser fram emot de vackra bröllopsbilderna :).



Kram från Mirelle

2011-01-18 @ 18:02:42
Postat av: Maria Sjöberg

Ni kommmer att få ett otroligt fint bröllop! Väntar med spänning på att få se alla bilderna på det sen =) Kram

// Maria sjöberg

2011-01-19 @ 03:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0