Tuwis 3 år

Jaaaa, fattar ni snart är min lilla prinsessa redan 3 år, det går så otroligt fort!! Känns som det va nått år sedan ja krystade fram den finaste lilla tjejan på denna jord!

Vi har pratat endel ja o min blivande om presenter till Tuwis... Hon har så förbaskat mycket leksaker så vi får knappt plats.. Och vissa saker har vi inte ens tagit fram från julen för det finns ingen plats.. Så vi ber snällt att hon inte får leksaker till rummet ist andra saker som vi verkligen behöver och som Tuwis skulle uppskatta..

Jag & mogge ska köpa en ny "vanlig" cyckel till henne, har tittat på en cresent, så bidrag till det skulle va bra så kan man köpa någon lite mer rigäl och hjälm till såklart!

Även present kort på äventyr så som kolmården, astrid lindgrens värd där hon vill lämna sina nappar till pippi.. Sådana utflykter älskar hon och vi vet att hon ser fram emot att åka till båda ställena i sommar..

Lite ute lek saker,
  • nya hinkar
  • spadar
  • Rockring
Nått som behövs mer är pedagogiska böcker samt CD-sagor då hon lyssnar på det varje kväll innan sovtajm.
Filmer funkar alltid, rönjar rövardotter, toy storie filmerna alla 3 älskar hon och vi vet att det skulle uppskattas!

Och sedan har vi dessa skor som vi skulle vilja önska oss till sessan till våren.. Hon har ju vuxit så mycket så sommarkläder från förra året är för litet så massa sådant och presentkort skulle va mycket uppskattat!

Det är treton, gorotex finns på Ecco bla. helst denna färg men annars svart!



Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det är inte klokt vad fort tiden går! Har för mig att jag sett att du lagt upp en "tandbild" när Tuwa fått tänder så man kan kryssa i i vilken ordning de kommer. Vart kan ja hitta en sån? Kram Marina

2011-01-19 @ 21:42:13
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

fin blogg =)

söt dotter har du me =)

2011-01-24 @ 08:08:47
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0