Tackkort..

ja då va denna vecka över, jag har nu jobbat helgen och mogge och tuwis har vart hemma och myst.. Kvalitets tid med pappa.. Mys!
Jobbade kväll igår ( lördag) och dag idag.. När klockan ringde imorse så va ja så trött så det va nått sjukt.. Men bara att gå upp och se glad ut och hinka i sig lite kaffe när man kom till jobbet..
Efter jobbet så åkte vi till IKANO, mogge skulle klippa sig, och änligen har han klippt av sig håret, synt bara att han inte gjorde det innan bröllopet men men.. Tur att han känner lika dant.. man är är lika snygg i alla frisyrer.. Men nu är han sig själv igen om ja säger så.. Alltid lika vacker min man..Älskar dig..:D
Idag har vi även haft lite mys, eftersom ja ej va hemma och lördags myste med min fina familj, vi åt taco gratäng och har myst..
Jag har suttit och skrivit tackkorten efter lite prat med min man om hur och vad vi ska skriva.. Hade olika förslag men vi enades till slut och äntligen är dom skrivna.. Fick skaplig kramp.. Men vi är såååå nöjda med tackkorten. special beställde precis så som vi vill ha dom...:D Älskar´t..
Nu bara beställa frimärken och sedan ska dom på lådan..
Imorrn är vi lediga, Mogge har semester denna vecka så skönt för honom.. Ja jobbar 4 dagar så vi har en del tid tillsammans .. imorrn bla. ska vi åka till Gränna och visingsö, och bara mysa.. Ser vi fram emot!!
nehe, mysa lite med min man innan läggdax..
Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0