Tisdag 21/5

nu har jag vart ledig i 4 dagar och det har vart otroligt skönt och mysigt att få umgås med Mogge O Tuwis hela tiden.älskar´t.. :D
Vi har inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt och slappat det har behövts..

Idag jobbade ja eller vi hade introdution på jobbet även imorgon, så mycket teori men mycket bra att veta och kunna..Vi fick brandkunskap, gick igenom massa olika dränage mm.. Det vart en lång dag med mycket spring i benen men bra att ha med sig i bagaget.. Imorrn är det en till dag full med teori men lite praktiskt med tror ja..

Fick även ett glatt besked idag innan hemgång, att ja får förlängt vikariat på kirurgen fram till 1 juli 2012 och det känns helt underbart skönt.. Då är man garanterad jobb och semester nästa år... Lyx för engång skull...:D
Det gjorde min dag..

Åkte hemmåt och hade längtar efter min mina dotter men hon sov, hon hade vart så trött när Mogge hade hämtat henne från dagis så hon däckade, hon kolla upp lite när ja kom men det va inte mer.. :( Mammas lilla trötta tjeja.. jobbigt att gå på dagis..Hon hade vart på röd avd i dag lite inskolning, hon ska ju gå över till stora avd i höst.. Spännande.. Våran tjeja börjar bli stor..:D

Nehe, ska väl plocka iordning lite och slappa i soffan.

Pöss på er

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Åh grattis gumman!! Så härligt med jobbet. Du är ju grym så det är klart dom vill ha dej kvar=) Vi hörs innan fredag-kramar till er

2011-06-21 @ 20:50:41
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis till vikariatet! Kram

2011-06-22 @ 10:41:57
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0