Storm idag..

Idag har det vart storm ute, skit vad det har blåst.. Öppna bildörren och den har bara flygit upp.. Tuwis däremot tyckte att det va skit skoj att springa i medvind.. Det blåste ju sådant så hon nästan vurpa..

Va och bytte en tröja som va förstor på Polarn idag, fick ju ett jätte fint set av pappa & gun men tröjan va jätte stor, hade velat haft en lika dan men den fanns inte och är slut i central lagret sa dom så fick ta en annan.. och det vart en t-shirt.. Försökte hitta en annan lång ärmat t-shirt men svårt när hon nästan har allt.. men denna t-shirt är fin tillsammans med byxorna till settet men även till byxor, kjolar i sommar.. :D

/Archive/05_Enlarged_888x888px/00_Main_image/7310013370223.jpg

Visst e den fin?

Efter det vart det hemmåt och satt och klippte och klistra lite, tuwis gillar det.. ja satt och pillade och fixade med pussklockorna till bröllopet.. Det vart många och vart inte ritkigt så som ja ville men det blir nog bra iaf.. hoppas ja!!



http://www.romance.se/images/sweden/subpages/tips/favor-tags-page2_2.jpg

 

Eftermiddagen har vi inte gjort mycket, busar, tittat på fim, lagat mat, tvättat och bara myst!! underbart.. Det har ju inte gått att gå ut och leka, för man blåser bort.. men imorgon hoppas ja verkligen att blåsten ger med sig, ja vill ut och busa, ut och cyckla med tuttis.. Dricka kaffe i solen.. Helt underbart.. Tänkte ta och plocka och ställa undan pulkan och snowracern i föråddet.. Vill inte se dom mer.. hihi Hänga ut rockringen tuwis fick i present ist!

 

Idag somnade Tuwis i min famn i soffan, tryggt, mysigt och helt underbart.. Det händer allt för sällan...
Älskar min finaste tjeja, min dotter, min prinsessa...

Nu bröjar Greys igen,,,

Mysig kväll

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0