23 dagar..

Ja denna vecka eller dessa dagar i början av denna vecka har ja verkligen inte orkat blogga, jag har vart trött i både kropp och huvud. Har ju nu alltså börjat på mitt nya jobb som är på Kirurgen 103.. Det är spännnande och utmanande men innan man kommer in i allt så är det sååå mycket att ta in.. Mycket att lära sig, men alla är så trevliga och snälla så mina 1000 frågor svarar dom gärna på..:D

Idag jobbar ja kväll och imorgon dag så denna natt kommer inte bjuda på så många timmar sömn men men på fredag är ja ledig..
Och på fredag så åker Mogge och Freddy till Tyskland för att inhandla lite gott till bröllopet som är om 23 dagar förstår ni om 3 veckor.. :D Vad tiden går fort.. Snart är ja gift men prinsen i mitt liv, underbart!
Men nu känns det såå enormt nervöst!!
Det mesta är förhoppningsvis klart till den stora dagen nu, eller iaf alla stora delar, lite dekoration och tillbehör är på väg hem från Calligraphen.. :D
Sedan ska vi sätta oss i helgen och kolla igenom bordsplaceringen igen och göra plakatet färdigt.. :D
Bidrag börjar lite smått rulla in på vårt bröllops konto, hoppas att det rullar in mer.. :)
Nu i veckan eller nästa vecka kommer vi få våra festprogramm, spännande och ser verkligen fram emot att se dom klara, men ja vet att dom kommer bli sååå himla bra, är så nöjd med testet vi fick se.. och så nöjd med inbjudningarna..:D

nehe, nu hopp in i duschen och sedan brumma iväg till jobbet.. :D

Hoppas ni alla komma ha en bra onsdag..

Pöss på er

http://www.romance.se/images/sweden/Calligraphen.gif

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0