Provsminkning

japp idag onsdag och det menas att jag är ledig och det är välbehövligt.. när mogge åkte till jobbet imorse så reagerade inte ens jag och det brukar ja göra.. så ja va trött..
Tuwis e ju självklart ledig från dagis när ja är ledig så mys på morgonen och sedan frulle på balkongen.. Mys dag med sessan...
Vid 12.30 åkte vi sedan och lämnade in kostym på kemtvätt..

Åkte till Ekängen och tog en kaffe och lämnade sessan efter som ja skulle till FACE för provsminkning..
ja har aldrig blivit sminkad innan av någon proffisionell och det va underbart.. Och jag blec/är så vacker och med klänningen och frisyr så kommer ja bli en vacker brud.. Mogge gillade hur ja såg ut när ja kom hem med sminket..:D
Efter sminkningen gick ja på stan lite och letade efter en gästbok till bröllopet men ja hittade igen.. :( hmm tips?

Sessan kom hem för en stun sedan och vi ska snart äta, lasagnette blir det idag, mumma.. magen kurrar och det ska bli gott..
Kvällen kommer nog spenderas på balkongen med baby och bara mysa..

Imorrn jobb igen ett kvälls pass så skönt och sova på morgonen och ha lite tid med sessan på fm.. Mysigt..
jobbar även kvällspass på fredag och sedan hela helgen.. Men missar inte Eric Saade på lördag...


16 dagar kvar idag till vår stora dag, den närmar sig med stormsteg, längtar så enormt mycket efter dagen.. Ska bli såå skoj och mysigt!!! Få bli fru till den mannen jag älskar mes av allt..
Nehe nu är det mat, hoppas ni har det skönt i vår/sommar värmen.. För ja njuter till fullo...

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: ulrika

Gällande gästbok:



Jag har gjort min egen gästbok. Köpte ett album i vitt på lagerhaus eller åhlens, klädde framsidan i spets och har sen skrivit ut papper med frågor som "din outfit", "ett roligt minne av B/B/B!" osv. som jag ska klistra in i albumet



håller tummarna för er stora dag

2011-05-24 @ 10:00:28
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0