5 år av fin vänskap

Idag den 24 November så har jag känns min bästa och fina vänn i exakt 5 år..
Vi träffades första gången på min och mogges förlovnings fest, som hölls idag för exakt 5 år sedan..
Vi hade aldrig pratat tidigare och vi fann varann direkt den kvällen och sedan dess har det bara blivit starkare och vännskapen har växt och ja kommer aldrig släppa dig!
Du stöttar mig i vått och torrt, finns alltid där dag som natt.. En riktig fin vänn..
Jag älskar dig Annie, och ja hoppas du vet att jag ALLTID finns här för dig och för er.. Vad det än är så tveka inte stöttar er i allt!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Finaste Fia, nu börjar jag gråta;-). Älskar dig med och du vet att jag alltid finns här för dig oxå-kramar

2011-11-24 @ 14:21:06
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0