Allahelgona

japp idag har man jobbat, och det har gått kalas bra! dock lite segt att gå upp imorse medans dom andra två i familjen låg och sov som gottigast!
Lagom när ja skulle sluta jobba så ringer Mogge och meddelar att det tyvärr inte kan bli något Halloween Disco ikväll hos Leo för Tuwis har fått feber och hon har kräkts..  :(
Inget skoj, hon som verkligen hade sett fram emot detta och vi hade fixat en sådan fin prinsess klänning m. krona!
Men men så är det, man blir sjuk i mellanåt!
Men nästa helg så ska ju hon ja sin spökfest här hemma så då får hon ha lite skoj iaf..
Så när ja sluta fick ja åka till Maxi och inhandla massa saker, lite panodil, hostmedicin samt lite vätska som ja vet hon gillar så hon får i sig sina förluster..Så hon inte blir undervätskad ... inte bra för en liten !!!
Så har bunkrat upp med massa saker och salta kext mm..
Samt så köpte ja lite lördags mys saker och fläskfileé, skulle ju inte va hemma i kväll så inte köpte hem nått men blev ju ändrade planer..
Imorrn är det jobb igen kväll jobbar ja om ja dock inte blir smittad av detta kräkningar.. ja brukar ju få mig en sväng av allt skit Tuwis har, har ju inte toppen imunförsvar pga min sjukdom.. :( Mindre tråkigt men så är det!!
Ikväll blev det ist:
* God middag
* Lörddagsmys
* Så mycket bättre
* och sedan i säng skapligt
känner mig rätt trött om man säger så.. Men men!
Nehe, ska mysa ner i soffan brevid min lilla kräktjej..
Hoppas ni alla får en bra kväll
Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0