Skogen

japp idag har ja vart ledig igen, skönt,
Vi började dagen med en mysig gröt frukost och massa bus och vi pärla.. sedan städ dax och göra lgh ren och fräch igen!! O andra sidan så tror ja sällan den är skitig men jag e som ja e... ´plockar och städar jämt!!
Efter lunchen så klädde vi på oss kläder och gick ut och busa, jag och tuwis.. Vi va i skogen.. Där vi hittade myrstackar, kollade olika träd och löv, hittade kojor, gick balans gång, och hade en jätte mysig em.. Efter skogen så va vi ute på gården och lekte i sandlådan och gungade..
Nu sitter vi hela familjen i soffan och tittar på Halv åtta hos mig, familjen Nyhlén/Eriksson har vart här och busat, mycket trevligt!!!
Nu ska ja stänga igen datorn och mysa med familjen..
Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0