21 oktober= Ladies Night

Nu är det inte långt kvar tills ja ska möta brudarna för party:)

Dagen har vart mys, tuwis o ja har myst me en lååång frulle sedan städade vi lgh tillsammans så den är fin igen... Sedan drog vi intill stan, ja skylla till face o noppra o färga bryn.. Så Robin va me tuwis så länge.. Morbrors tjeja:) hon lös upp som en sol när hon fick syn på honom:)

Efter det gick vi in på macaroom, cilkn butik.. Skulle kunna köpa ihjäl mig på inredning där.. Hittade en sak som vi önskar oss till Tuwis i julklapp; kommer bild här under..

Nu väntar vi på mogge nere på hans jobb sedan gasar vi hemmåt för att fixa iordning mig och så kanske en baileys slinker ner;) för 17.45 ska ja möta Johanna o Mia vid röda matta på CC ;)
Vi kommer ha en underbart rolig kväll... Hoppas ni me kommer ha det:)

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0