Lång helg framför mig..

Fredag och det menas att jag snart ska åka till jobbet och utföra en långhelg..
Så inget fredags mys för mig ikväll men ska mysa ordentligt med familjen imorgon kväll... längtar!!!
Igår va ja ledig, och jag och Tuwis va i valla, men det va verkligen kallt kan ja lova,, klär alltid på Tuwis jätte bra så hon frös inte men ja gjorde det.. Hon ville igår inte va något i lekparken utan bara bland djuren.. Hästarna.. :D Mammas lilla snuttefia!
Efter det vart det en lunch på donken, tuwis vart lyckig av att få Pippi boken i happy meal.. :D
Vi han med mycket igår jag o hjärtat, åka och leta krukor som ja vill ha, men hitta inga tyvärr, vi åkte och handla..
Efter våran lilla trip genom linkan så kom Morfar och hämtade hjärtat, hon skulle va i Ekängen medans vi skulle på föräldrar möte på dagis, trevligt att träffa alla föräldrar och höra planer inför höst och vår, deras tema, se allt barnen gör.. Ja tycker att det är så skoj och ja blir så stolt när ja ser Tuwis teckningar på väggarna och hennes saker hon gör.. Stolt mamma & pappa!
Nästa fredag är det 21 oktober och det menas Ladies Night.. Jippi... Ska bli så skoj,,, Ser verkligen fram emot det och jag älskar ju Martin Stenmark....
Nehe, ska göra det sista här hemma innan ja ska åka, är så snäll mot min man såhan slipper göra hemma saker i helgen när ja jobbar, jag har städat hela lgh, tvättat, städat diskmaskinen så han kan bara va me tuwis och njuta!!! Snäll fru va?? ;)
Nehe, hänga tvätt..
Ha en bra dag..
Pöss på er

Kommentarer
Postat av: custom writing service

Now we have so many different shows on TV and very little amount of somenthing useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0