Party

Nu tycker jag att det är dax för ett INREDNINGS PARTY..Vem är inte sugen på att inhandla lite nytt till hemmet inför höstkvällarna/vinterkvällarna och lite nytt och fint till jul..
Företaget som kommer är Zelected By Houze
- Dom har massor av fina inrednings saker till bra priser...

Detta party kommer hållas hemma hos mig

Den: 11 November
Kl: 18,30

Jag hoppas att så många som möjligt vill komma, hör av er till mig via mail: [email protected] eller lämna en kommentar!
Det kommer bli skoj, vem vet kanske blir lite party efter? ,lr?

Kommentarer
Postat av: Klackar & Kaffe

Tävla om en snygg, egendesignad almanacka från TryckDig.se på Klackar & Kaffe http://klackarochkaffe.se/2011/10/10/tavling-tryckdig/

2011-10-17 @ 21:12:30
URL: http://klackarochkaffe.se
Postat av: Pernilla

Skulle vara superkul men jobbar långhelg :(

2011-10-18 @ 08:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0