Torsdag

Vilken dag det har vart på jobbet, 1000 olika saker att göra, rörigt har det vart!!! Men älskar't samtidigt som man får lite halv panik när man känner att man har tappat kollen... Men det löser sig till slut, sätter man sig bara i andas så kommer kollen tillbaka!

Hämtade sessan på dagis, hon bara sprang till mig, så mysigt!
Pappa hade kommit hem nått tidigare men gick hem o la sig direkt pga migrän... Inget vidare:( usch!
Kvällen har vart lugn med god mat, potatis, kotletter och sås.. Plus svarta vinbäsrs gelé , underbart gott:)

Vi har tittat på sjukhuset gemensamt innan det va läggdax för snuttan..
Och nu ska vi se på lyxfällan!

Imorrn är jag ledig, så skönt längtar efter att gå sova.. Och ja o tuwis ska bara ha massa mys imorrn + dammsuga lgh.. Innan det är dax för mig att göra iordning mig inför Ladies Night.. Ska bli sååååå skoj, ser verkligen fram emot det!!!!

Nehe, ska va social me min fina man...

Denna underbara tjeja ska ja mysa me hela dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0