Jobb Helg

Är precis hemkomna efter ett pass på jobbet och ska snart uppe och göra ett till för denna helg är det en jobb helg..
Imorrn kväll ska vi ha lördags mys, med god mat och massa gotte..
Mogge & Tuwis har haft mys idag "fredagsmys" dom har gjort raggmunk och poppat popcorn och kollat på IDOL samt Djungelboken..Mys kväll..
Ikväll hade det gått suveränt att söva snuttan, inget gnäll eller nått.. Går det åt rätt håll? Hoppas!
Här om dagen köpte vi dom första jul klapparna till Snuttan.. Hon har ju tjatat om en barbie bil nu i över ett år och nu får hon än. Hon har även pratat i sommar om att hon vill ha ett seklop och även det får hon och en hel del annat..
Dax att börja i tid.. jag hatar att stressa fram presenter, och ja vill inte köpa skit saker heller utan välplanerade så ja börjar alltid i god tid!
Nehe, ska se lite på coktail innan sängen kallar..
Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0