Nya Jackor..:D

Fredagsmys idag, jag har jobbat hela dagen och det har vart full rulle hela dagen för mig fram tills nu..
Efter jobbet va jag och hämtade Mogge på jobbet och sedan släppteav honom hemma innan ja hämtade Tuwis från dagis.. Efter som Mogge skule ut på AW ikväll och skulle va i stantil absolut senast 17,30 så fick ja köra honom dit.
På kvälls kvisten så har jag & Tuwis vart i Ekängen och firat pappa som idag fyller år..
Ett stort Grattis
Pappa
på födelsedagen


Efter fika och bus där begav jag och tuwis oss för att handla lite fredags mys grejer och lite annat.. ;)
Tuwis har somnat brevid mig i soffan och hur mysigt som helst.. på min arm.. Snuttan!!! :D
Imorrn bitti åkte vi till Göteborg och Liseberg, ska bli skoj och så himla roligt och se Tuwis min och rektion, åka karuseller... Skojs!! Ser vi fram emot!
Idag inhandlade jag & Mogge varsin ny vinterjacka..
Vart 2 st Bondelid jackor; jätte fina och varma..
Min;

 

Mogges;

 

 

Dom kommer förhoppningsvis hålla oss varma i vinter... :D Ja köpte en marinblå inte en svart denna gång, min första vinterjacka som inte är svart! :D  Spännande.. Hoppas ja trivs iden.. :D Men det tror ja nog...hihihi

 

Nehe, ska se på en film i min lilla ensamhet, har tänt massa ljus och bara mysa.. :D

 

Hoppas ni har en bra fredags kväll..

 

Pöss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0