2 inlägg samma vecka.. :O

Onsdag redan vart tar veckora vägen..
Igår var jag och tuwis lediga, vi åkte och gjorde lite ärenden.. Hälsade på Tuwis gamla dagis.. Det va jätte skoj.. Vi åkte och inhandla lite blommor till huset så nu är det lite finare med frächa blommor i fönstrena.. :)
På em efter Mogge kom hem så drog ja in till stan och fickade med mina bästa Annie & Linda.. Välbehövlig fika.. Tack tjejer för att ni är mina bästa!
Idag jobbar ja kväll ska nu innan åka och kika på lite saker svärmor blir ju 55 på fredag, lite presenter kanske!
Bebis:
Senaste dagarna har magen växt som satan, der ut som ja är i v. 20 eller liknadne med 6 veckor kvar tills dess..
Men fråga min läkare i veckan varför min magen är så stor kan bero på att mina tarmar är lite svullna av alla hormoner och liknande. och det är mitt andra barn magen blir lite större och syns snabbare.. Men så här snabbt? hahah jaja det kommer blir kulan och fia igen.. hihih mys!
7 veckor kvar tills 2:a UL, vi längtar kan ja lova, se det lilla pyret igen och kanske se könet.. :) Hoppas!
Mogge tror tjej och ja är 100% på att det är en liten kille..
Vi älskar bebis redan massor och längtar efter att se h*n

Nehe, dax att sminka sig och gasa iväg..
Ps: köpte nya converse skor, ja älskar dom:D

Snygga va?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0