Älskar dig med än ord kan säga

Sitter i bilen, regnet öser ner..
Bilen är parkerad utanför vår kyrka, va tvungen att åka hit..
28 maj 2011 va dagen vi hade väntat på länge.. Den näst bästa dagen i mitt liv.. Dagen jag fick bli din fru , jag älskar dig Mogge mer än vad ord kan säga, du är min bästa vän, min själsfrände...
Du har ALLTID funnits vid min sida när det vart tungt, dragit upp mig från botten, älskar mig för den jag är, gett mej den vackraste och underbaraste dotter man någon sin kan få, VÅRAN Tuwis, och nu ska denna underbara prinsessa få bli stora syster... Något hon längtat efter och ser mycket fram emot...

Ni är det bästa som hänt mig, vad skulle ja göra utan er..

Sitter som sagt i bilen utanför vår bröllops kyrka men gråt fyllda ögon sv lycka och tänker tillbaka på vår underbara perfekta bröllops dag som snart är 1 år sedan:) önskar vi kunde få en repris av denna dag för den va då vacker , då fylld av kärlek ett minne för livet...

Du är mitt allt nu och för alltid mon älskade man ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0