Hemma

Igår jobbade jag singel kvälls pass, skönt och komma hem och krypa upp i mogges famn och bara mysa:) ja somna såklart inget ovanligt... Men mysigt och somna i hans famn älskar't:)

Idagr jag och Tuwis lediga, vi har plockat lite hemma, tvättat mm ska snart spela lite spel tror ja sessn ville:) mysigt och ha en heldag tillsammans med henne <3

Igår gick ja in i v.15 i graviditeten... Tiden bara springer iväg, går väldigt fort med andra verkar det som, inte oss emot vi längtar så enormt tills den lille vill komma ut:) magen är stor, men är för mina tarmar oxå säger läkarna, hormoner i början kan gör dom lite svullna :) men men bara den lille mår bra:) 18 maj ska vi på UL nr2 hoppas då som kan se vilket kön det är, något vi nåda vill veta:) om dom inte ser så har vi 3D UL den 7 juni så då får vi veta:) mycket kontroller, UL mm efter som ja har crohns.. Men känns så skönt och en lättnad att dom har sten koll på oss och inte bara släpper oss:)

Nehe spela spel och puzzla nu:)

Hoppas ni alla har det bra:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/335596/images/2012/pic_197917927.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysmage:)

2012-04-11 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0