Fredag hela dagen lång;)

Jaaaaa fredag igen, vilken lååååång vecka detta var vart., Iof så tycket jag att alla veckor är låga nu för tiden för man längtar så enormt mycket till v.40 då Lill sessa ...

Mogge mår bättre men inte helt bra, ont i halsen och så himla täppt och snorig,.. Och fryser mellan åt... Men hoppas verkligen att han blir bättre tills imorgon...

Idag efter dagis så ska vi släppa av tuwis hon Kina, dom ska gå på stan och fika lite och så..
Under tiden passar vi på att inhandlad present till 30 åringen som vi ska fira imorgon innan vi njuter av varann och firar 10 års dagen tillsammans,,

Nehe tvätten kallar.. Ha en bra fredag höres senare:)


Våran fina prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0